zondag 22 april 2012

Mijn gedeeltelijke parfum stash

Oke vandaag laat ik jullie mijn favoriete parfum stash zien. Ik heb er veel meer maar ik heb de beste eruit gehaald. 




De allerlinkse is van L'amour ik heb hem heel goedkoop bij de Zeeman gevonden voor €1,99 alleen over het flesje gesproken is ie een beetje saai!
Die ernaast achter de kleine is van Indigo Erotic woman , Ik weet niet meer precies hoe duur hij was maar hij was volgensmij in de korting en echt een koopje lekker cheap dus! Ook het flesje is super leuk vooral de dop is heel erg origineel !
Oke de kleine ervoor is van Nikita , het is de kleine verpakking en ik heb deze bij de €10 euro zoiets gekocht. dit is echt een van mijn favoriete ik gebruik hem nu elke week wel 1x en je ziet ook deze is op aan het gaan... de rest is nog niet zo op van de parfums want de meeste heb ik net binnengehaald. Ohja en het flesje van Nikita is heel gewoon niet zo speciaal maar ook niet saai want hij heeft een hele leuke fleurige kleur dop!
Dan hebben we ernaast de sexplosion for woman van Indigo , super schattig flesje en hij ruikt verrukelijk! , Ook heb ik deze in de korting geshopt en ik ben er helemaal verslaafd aan!
Als laatste gister nieuw gehaald voor ongeveer €1,89 bij de action de Urban jungle , hij zat in een verpakking met een deodorant en ze zijn alletwee gewoon super super lekker ! goddelijk of hoe zal ik het zeggen gewoon haha !

Dit was mijn favoriete stash of mijn top 5 hoe je het wil noemen; Nou bedankt voor het kijken en ga snel shoppen voor deze goedkope parfums ,oja de indigo's waren bij de action te verkrijgen maar zijn er helaas niet meer geloof ik :( 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten