zondag 22 april 2012

Oogschaduw foto tutorial




Oke ik heb bij de action voor €1,59 een oogschaduw paletje met mascara en een oogpotlood gekocht wat ik even wou testen en met jullie wil delen nu.


Oke dit zijn dus de producten en tja we beginnen maar !


We beginnen met de witte kleur die gaan we aanbrengen op je oog.


Nou je brengt dit aan boven je ooglid en dat doe je ook boven je wenkbrauw. (Op deze foto nog niet boven mijn wenkbrauw aangebracht)


Oke het zit dus nu ook boven mijn wenkbrauw. Het is slecht te zien maar de foto kwaliteit is best slecht haha.


Dan pakken we de grijze kleur en brengen die in tussen het witte aan.


Zoals je ziet zit het er nu tussen en een beetje op het onderste witte.


Nu pakken we de zwarte en die gaan we op de zelfde plek aanbrengen als het grijze. Alleen niet te veel op je kwastje aanbrengen.


Dit zit er nu ook op als je ziet is het ook niet te heftig op gedaan.


Dan pak je een zwart oogpotlood en brengt dit onder je onderwimpers aan.


Zo dus.


Om het af te maken doen we er nog iets mascara op.


De mascara zit er ook op.


En dan is dit het resultaat :) Ik hoop dat jullie er iets aan hadden en tot de volgende x














1 opmerking: