vrijdag 18 mei 2012

Shoplog stad 16-17 Mei

Heey, woensdag en donderdag ben ik(Lynn) naar de stad geweest en ik heb wat dingetjes gekocht , niet heel veel ofja best veel truitjes maar dan wel in de korting.



Allereerst heb ik dit rokje gekocht bij de H&M voor €9,95 hij heeft een bloemenprintje dat je niet zo goed ziet op de foto maar hij is heel schattig en ja ik had niet veel rokjes en zeker niet met bloemen dus vandaar deze.


Ook heb ik een shirt met de tekst little white tank opgekocht het betekend dus gewoon klein wit tanktopje zeg maar. Deze is heel eenvoudig maar ik vond hem zo mooi en rustig en je kan hem zo mooi combineren. Deze was ook €9,95 en van de H&M.


Dan heb ik van de H&M dit roodbruine shirtje. Deze kleur had ik nog niet en ik vond m heel leuk op een broek die ik heb zegmaar een beige kleur en heel leuk te combineren met kettinkjes. Deze was €7,98.


Dit vind ik wel een heel leuk truitje ofja shortie. Het is zeg maar een hartje van bloemen. goh Lynn de kijkers kunnen dit ook zelf zien -,- maar okee... Deze was €9,95 en ik vind deze echt heel leuk Ofcourse ook van de H&M.




Dan hebben we deze shortie , een oranje van de H&M van €7,98. Normaal kocht ik zoiets niet echt maar ik denk pak gewoon eens oranje.



                                 Tja wat moet ik hierover zeggen , bruin shirtje , H&M, €7,98



En dit shirt je denk gewoon saai wit maar ik vind het zakje op de foto aan de rechterkant echt leuk , deze was van de New Yorker voor €4,95


Deze riem is ook again van de H&M voor €7,98 zoiets geloof ik ik vind m leuk en ja hij was goedkoop dus die nam ik mee naar huis.




Als laatste deze riem van de Kruidvat , het merk esprit ook deze was zoiets van €7,99 en ik vond m zo'n leuke oude print hebben met bloemetjes , Like him dus...

En dit was mijn shoplog hoop dat het leuk was en ... Tot de volgende keer ! Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten