zondag 20 mei 2012

Persoonlijk Met Lynn 1.

Hallo Ik wil even lekkere persoonlijke vragen gaan beantwoorden , willen jullie een paar leuke vragen achterlaten in de comments voor persoonlijke vragen 2 ? Want nu doe ik zelf het hoofdgedeelte beantwoorden haha.

Hoe ziet mijn gezin eruit?


Ik heb een Vader en een Moeder die heel erg lief zijn. Ook heb ik een leuke witte Malteser Dourak die heel erg speels is. Verder nog een Konijntje en een Cavia.

Wat vind jij nou ECHT lekker?


Ik vind als hoofdeten Pizza erg lekker! Maar als het om snoep enzo gaat toch echt wel Ben&Jerry ijs. Ook vind ik Citroen heel lekker. En kiwi's zijn ook lekker. Maar BJ ijs is toch echt wel goddelijk!

Hoe oud ben je en vertel eens wat over jezelf


Ik ben over nog geen maand 14. Ik vind t heerlijk om met mijn vriendinnen te zijn en om te bloggen. Ik was zo blij toen ik een reactie kreeg op ons blog , damn ik kon wel een gat in de lucht springen haha ... Verder breng ik veel tijd door in de natuur en op twitter. En ik hou van mezelf te uiten , Ik ben creatief!

Hoe ik eruit zie?


 Heel makkelijk ik plaats gewoon een foto:




Dit ben ik ... gewoon een normaal meisje geen fratsen en al die zooi ... Dit is hoe ik nou eenmaal ben!


Dit was het eerste deel van persoonlijk met Lynn en ik hoop dat jullie vragen achter laten ... En niet te vergeten I LOVE EENDEN ... haha


2 opmerkingen: