zondag 20 mei 2012

Review Eye shadow Palet H&M HOT SAND




Oke ik moest hier gewoon een review van maken , Ik (Lynn) Heb deze Eye shadow Palet "Hot sand"Woensdag bij de H&M In de korting gehaald , Hij was een euro , ik verwachte der geen zak van maar hij was 1 euro en ik d8 ik pleur m in mijn mandje en neem hem mee naar huis haha. En dus kwam ik thuis en ging ik even swatchen op mijn hand. Geen oogschaduw basis eerst ofcourse haha gewoon eventjes de kleuren swatchen , Ze waren erg mooi , de bruine is een soort oranje bruin en de lijkt witte op de foto is een Beige kleur. Naja ik dacht ik doe ze morgen wel eens op om te bekijken. Maar ik ging dus nog naar de winkel voor ijs enzo en nog even langs mijn Opa en oma en langs mijn vriendin lekker wild gedaan en het bleek dus dat het nog super goed zat toen ik mijn make-up af was aan het doen. Dus s'morgens ik hem meteen op doen super fijn echt waar. Voor een euro vind ik deze ECHT fijn. Hij houd lang ook zonder basis wat ik er natuurlijk wel op doen en ja... Super mooi patroon , Me love it!
Er komt dus ook nog deze week een tutorial op de site!

2 opmerkingen: