zondag 13 mei 2012

Persoonlijke dingen

Kijkertjes , Ik wou graag vragen of jullie wat persoonlijke vragen hier willen achterlaten voor Michelle en Ik , Lynn. Ik wil hier niet een full Beautyblog van gaan maken , want ik wil mezelf kunnen uiten en al die zooi. Ja ik lynn zal wel iets over me vertellen dan haah.

Ik ben over nog geen maand 14 jaar , Ik heb een lieve moeder en vader met een hondje. Ik heb super lieve vriendinnen zoals Michelle bijvoorbeeld. Ik ben niet normaal soms ben ik een beetje te gek. Ook ben ik creatief en ben gek op prulletjes , Ik vind eendjes lief. Ik ben slecht in oogschaduw op doen , haha nee maar aangezien een filmpje van gister ging het niet echt. Ik ben slecht in Biologie en Technologie dus kom niet met al die shit vragen stellen enzo... En nu beantwoord ik te veel dus stel voor de rest vragen en ik zal die dan met MIchellleuhhke beantwoorden.


Links is michelle en rechts ben ik , dit is een foto van een jaar geleden ofzo dus ja... we zijn best wel iets veranderd misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten