zaterdag 12 mei 2012

Shoplog Kruidvat.

Hallo vandaag ofja de laatste dagen ben ik weer eens veel naar het kruidvat geweest en ik heb heel veel oogschaduws en nagelakjes gekocht,,, ja heel veel een paar haha. Ik heb me deze keer eens ingehouden!


Ik heb dus 4 nagelakjes van Catrice gekocht. De links is een mooie donkerblauwe volgensmij heet hij poolparty at night , geen idee of t goed is! Dan hebben we nog de groene een legerkleurtje of ja een oerwoud kleurtje, deze heet it's rambo ofzoiets hier heb ik al helemaal geen idee over haha. De gele is echt super leuk! Ik heb deze eigenlijk gekocht omdat ik een gele broek had maar geen gele nagelak hihi. Hij heet bird overloaded ... Hier ben ik zeker van , waarom moet ik zeggen of ik er zeker van ben , als ik niks zeg snappen de mensen het ook wel ,doos. Ik noem mezelf de laatste tijd veel doos ... heel grappig. En de laatste die ik echt een aanrader vind is een koraalkleurtje waar ik gek op ben hij heet meet me at coral Island. Ze waren allemaal 2,49 maar ik hoefde maar 2 te betalen want het was 1+1 gratis op alle nagelproducten!


Dan heb ik nog van Essence van de I (L) Stage collectie een oogschaduwbasis gekocht. Mede omdat ie op was en ik wou geen dure. En ohja hij kost 2,50 volgensmij. Ernaast ligt een blush van 3 euro volgensmij van de H&M Hij heet nog iets coral ofzoiets volgensmij sweet coral , Nou zeg jongens wat ben ik slecht in namen , gewoon te lui om het artikel s'middags af te ronden en ga ik als doos nu niet kijken hoe ze heten , domme doos. 


Dan heb ik van Catrice 2 oogschaduws , De links was bijna 4 euro hij is super mooi zwart met goud , Ik draag zoiets normaal nooit maar ik vond m leuk uitzien dus nam ik m lekker mee ! , En de andere was 2,49 volgensmij en het is een paarse kleur , Ik vind m mooi alleen soms wat weinig pigment.


Als laatste 2 oogschaduws van Essence , de links is een palet met 8 kleuren , van de Sun club dinges en hij was 2,99 Iets weinig pigment maar ok dat wist ik al toen ik m wou gaan kopen haha. En dan nog van 1,50 volgensmij een matte oogschaduw , gewoon voor de afwerking. 

Dit heb ik geshopt en morgen komt een kleren-shoplog en over een paar dagen een sieraden dinges want ik heb er van ebay , en dus komen er nog 3 ofzo, Ik ben echt van ebay van de sieraden , oke ze gaan sneller kapot maar ik vind ze gewoon super goedkoop , 1 tot 2 euro ofzo! , En ik ga nog naar de stad donderdag of vrijdag met Michelle en dan neem ik niet teveel geld mee maar ik ga kleren kopen snoep always en een riem denk ik, en ik ben van plan om een muts te bestellen! , Oke ik praat te lang , nou , Doeii! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten